You have reached the website
Elfelejtetted a jelszavad?
You have a subscription product in your cart. In order to add this type of product, you can clear current cart or add the new product to the subscription.
Szerviz
Meghibásodást tapasztalsz?
Keresd fel a Krups kávégépek garanciális szervizeinek egyikét!
A listához kattintson a hivatkozásra: Krups kávégépek garanciális szervízei
Általános garanciális irányelveink
A KRUPS vállalati garanciája kiegészíti a jogszabályok által nyújtandó kötelező garanciális jogokat. A KRUPS az espresso kávéfőzőkre a vásárlástól számított 24 hónapos garanciát nyújt a mechanikai és elektromos hibákra. A garancia időtartama alatt a KRUPS kijavítja a terméket és a hibás alkatrészeket ingyenesen kicseréli, ha a vásárlást igazoló blokkal együtt eljuttatod a hivatalos KRUPS szervizképviselethez.
A szállításhoz az eredeti csomagolást vagy hasonló védőcsomagolást használj a termék további sérüléseinek megakadályozása érdekében, és ne feledd a csomagot ajánlva feladni, ha postai úton juttatod el a KRUPS-hoz.
A garancia nem vonatkozik az alábbi okokból történő meghibásodásra
- A sérülést a termék rendeltetésellenes vagy nem megfelelő használata vagy az utasítások figyelmen kívül hagyása okozta.
- A terméken nem az utasításokban ismertetett módon történt a karbantartás (nem tisztították/vízkőtelenítették megfelelően).
- A terméken megadottól eltérő feszültséggel történő használatból származó sérülés.
- A terméket nem háztartásban, háztartási célra használták. Rendes kopás és repedés (szakadás).
- A túlterhelés, a nem megfelelő használat, a hanyagság vagy baleset miatt keletkező károk.
- A vásárló a terméket valamely módon átalakította vagy azt nem a hivatalos márkaszervizben javítatta.
- A tartozékokra, a szűrőkre, a tömítésekre, stb., amely tartozékok rövid/korlátozott élettartammal rendelkeznek. Ezen alkatrészekre a garancia nem vonatkozik, ezeket rendszeresen kell cserélni.
Bármely kérdés esetén kérjük, kattints ide a hivatkozásra, és vedd fel velünk a kapcsolatot.