A promóció kezdete előtt vásárolt kapszula dobozában található kóddal is részt vehetek a promócióban?
Igen, ha régebben vásároltál NESCAFÉ® Dolce Gusto® vagy STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulát a webshopon vagy az üzletekben, az azokban szereplő kódokkal is részt vehetsz. Fontos viszont, hogy a korábbi hasonló, kódfeltöltős promóciókban már felhasznált kódok a jelen promócióban nem vesznek részt.
Honnan tudom, hogy nyertem-e?
A nyertesek listáját a www.dolce-gusto.hu/premio-nyertesek2025-2 oldalon tesszük nyilvánossá a sorsolást követő 3 munkanapon belül. A nyerteseket a felhasználói fiókjukban megadott e-mail címükön keresztül értesítijük a nyereményről a sorsolást követő 5 munkanapon belül.
Meddig válthatom be a nyereményem?
A tárgyi nyereményeket sikeres adategyeztetés után legkésőbb 60 naptári napon belül postázzuk.
A kedvezménykupon a NESCAFÉ® Dolce Gusto® webshopban (dolce-gusto.hu) használható fel a kiküldést követő hónap utolsó napjáig.
Mit nyerhetek?
Havi nyeremény:
1 db Robotporszívó Rowenta X-Plorer S140+ Animal & Allergy RR9197WH (fehér)
Heti nyeremények (2 heti nyertesnek 1-1db nyereménycsomag hetente, a véletlenszerűség elve alapján kisorsolva):
&...
Hogyan töltsem fel a dobozban található kódot?
• A nyereményjátékban való részvételhez regisztrálj a
www.dolce-gusto.hu weboldalon! Amennyiben ezt már megtetted, vagy vásároltál már valaha a webshopon, akkor nincs más teendőd, mint belépni felhasználói...
Meg kell őriznem a dobozt, miután a kódot feltöltöttem?
Kérjük, a dobozt vagy a kódot tartalmazó részének fényképét az ellenőrzési folyamat végéig őrizd meg.
Kihez fordulhatok, ha kérdéseim vannak a promócióval kapcsolatban?
Ha bármilyen megjegyzésed vagy kérdésed van, kérünk, küldj e-mailt Fogyasztói Szolgálatunknak az info@hu.nestle.com címre, a tárgysorban a " NESCAFÉ® Dolce Gusto® Premio Nyereményjáték" megjelölésével.