You have reached the website
Elfelejtetted a jelszavad?
You have a subscription product in your cart. In order to add this type of product, you can clear current cart or add the new product to the subscription.
Gyakran Ismételt Kérdések
- Első lépések
- Rendelések feladása
- Ha már feladtam rendelésem
- Felhasználói fiók kezelése
- Géppel kapcsolatos kérdések
- Kapszulákkal kapcsolatos kérdések
Első lépések
Új felhasználó vagyok, hogyan tudok regisztrálni?
Kattints ide, hogy végigvezessünk az egyszerű regisztrációs folyamaton. Ha további segítségre van szükséged, hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet.
Hogyan érvényesíthetem az információs füzetben kapott ajándék kedvezménykuponomat?
Minden regisztrált felhasználó az első webshopban feladott rendeléséből 20% kedvezményt kap, amennyiben megadja a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépe mellé kapott információs füzetben található egyedi kódját. A megadott kedvezménykódot a rendelési folyamat során, a rendelés feladása előtt kell érvényesíteni, miután a kiválasztott termékek a kosárba kerültek. A www.dolce-gusto.hu oldalon kizárólag a magyar nyelvű információs füzetben található kód váltható kedvezményre.
Nem kaptam meg a regisztrációm véglegesítéséhez szükséges emailt.
Kérjük, hogy nézd meg a levélszemét/spam/kéretlen levelek mappádban. Ha ott sem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot; hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet.
Nem tudok az emailben elküldött linkre kattintani.
Biztonságos a weboldal?
Vásárolhatok a webshopban, ha nincs kávéfőző gépem?
Regisztrált felhasználó vagyok, de elfelejtettem a felhasználói nevem és/vagy a jelszavam.
Ne feledd, hogy a jelszavad és felhasználói neved érzékeny a nagy- és kisbetűk használatára. Ha elfelejtetted jelszavadat, kattints a lap tetején lévő „Fiókom” menüpontra, majd az „Elfelejtetted a jelszavad?” linkre, és add meg e-mail címed. E-mailben elküldjük új jelszavadat, amit belépés után javasoljuk, hogy változtass meg!
Problémám akadt a teljes honlap megtekintésével.
Ahhoz, hogy teljes egészében használhasd ezt a honlapot a "cookies"-okat engedélyeztetni kell a számítógépen. Menj az internet böngésződ "Eszközök" menüpontjába, és az "Internet beállítások" alatt engedélyeztesd igényeid szerint az ott lévő cookie-t. Amennyiben nem fogadod el a cookie-k használatát, úgy előfordulhat, hogy a honlap egyes részeit továbbra is csak korlátozott formában tudod elérni.
Rendelések feladása
Hogy adok fel egy megrendelést?
Jelentkezz be felhasználóneved és jelszavad segítségével. Válaszd ki a megvásárolni kívánt termékeket és add hozzá a kosárhoz. Ellenőrizd le, hogy a megfelelő fajtájú és számú terméket választottad ki.
Az oldal jobb oldalán láthatod megrendelésed értékét. Ha helyesnek találod kosarad tartalmát, kattints a "Tovább a megrendeléshez" gombra.
A „Vissza” gombra kattintva a folyamat előző részéhez tudsz visszatérni és változtatni kedved szerint, amíg a rendelésedet nem adtad le a „Megveszem” gombra kattintva.
Hogyan tudok fizetni a NESCAFÉ Dolce Gusto webshopon?
A megrendelt termék ellenértékét a vevő a webshopon bankkártyával, vagy utánvéttel jogosult kiegyenlíteni. Bankkártyás fizetés választása esetén a megrendeléskor a webshopon a NESCAFÉ Dolce Gusto által alkalmazott VPOS terminál igénybevételével történik a fizetés, utánvét választása esetén pedig a csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával.
Milyen bankkártyákat használhatok vásárlásomhoz?
Jelenleg Maestro, Visa és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni a webshopban.
A szállítási költség a teljes megrendelt mennyiségre érvényes vagy tételenként?
Nem sikerült a weboldalon a bankkártyás fizetés.
Kérjük add fel újra megrendelésedet az alábbi szempontok figyelembevételével:
Bankkártya: Győződj meg róla, hogy Maestro, Visa vagy MasterCard bankkártyát használtál-e.
A kártyán feltüntetett név: Kérjük, pontosan ugyanazt a nevet add meg, ami a kártyádon szerepel.
Bankkártya szám: A 16 jegyű szám a kártyája elején. Fontos, hogy helyközök nélkül add meg.
Lejárati dátum: Használd a legördülő listát a megfelelő hónap és év kiválasztásához.
Kártya ellenőrző kódja: Ez a kártya hátoldalán az aláírásnál látható 3jegyű szám.
Ha még mindig nem tudod feladni rendelésed,
hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között,
vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet
Nem találok a webshopban egy megrendelni kívánt terméket – ez azt jelenti, hogy nem kapható?
Ha egy bizonyos terméket nem találsz a webshopban, az azt jelentheti, hogy az már nincs forgalomban. Ha bármelyik termék átmenetileg készlethiányos, annak rendelését a webshop nem fogja engedélyezni, ott a „Kosár” ikon át van húzva
Tudok rendelni Magyarország határain kívülre is?
Nem, csak Magyarország határain belülre vállalunk szállításokat.
Ha már feladtam rendelésem
Nem vagyok benne biztos, hogy sikerült a megrendelésem.
Ha megkaptuk megrendelésedet, küldünk róla egy megerősítő e-mailt. Ha nem érkezett meg a megadott e-mail címedre a rendelést visszaigazoló levelünk, nézd meg a kéretlen üzenetek/levélszemét/spam mappában. Amennyiben ott sem találod, kérjük hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet.
Meg szeretném változtatni a szállítási címem.
Sajnos már feladott rendelések esetén nem tudjuk utólag módosítani a szállítási címet, azonban a rendelések feladásakor, a 2. pontban „Megrendelés” szakaszában ez szabadon változtatható a „Szerkesztés” gombra kattintva.
Mi a teendőm, ha szeretném törölni a rendelésemet?
Ha ezt a megrendelés napján 14:30-ig telefonon jelzed a Fogyasztói Szolgálatunknál a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, akkor kollégáim segítenek kérésed végrehajtásában.
Mikor kapom kézhez a rendelésem?
40 kg alatti csomag esetén, amennyiben 15:00 előtt feladod a rendelésedet, úgy akár már 1 napon belül eljuttatjuk azt hozzád.
40 kg-nál nagyobb összsúlyú csomag esetén, ha 12:00 előtt adod le megrendelésed, akkor az 2 munkanapon belül kerül kézbesítésre.
Promóciós időszakban a megnövekedett rendelésszám miatt 5 nap szállítási idővel számíthatsz.
Melyik szolgáltató szállítja ki a rendelésem?
A Magyar Posta Zrt.
Elállási jog
Vevő a kávéfőző-gépek, valamint NESCAFÉ Dolce Gusto kiegészítők esetén 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni az Értékesítési feltételek hatálya alatt kötött szerződéstől.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Nestlé Hungária Kft.:
Postai úton: a 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 7. címre
E-mailen: info@hu.nestle.com
Telefonon: 06-80-442-881
Ebből a célból felhasználhatja az Értékesítési és felhasználási feltételek 1. számú melléklete szerinti elállási nyilatkozat-mintát is.
Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Az elállás joghatásai
Ha Vevő eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Vevő köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Vevő viseli.
Visszaküldés
A Nestlé az áruk visszaküldését az elállás esetét ide nem értve, elállás esetén a 6. pontban foglaltak az irányadóak - csak téves szállítás vagy az Értékesítési és Használati Feltételek 5.1. pontnak megfelelően jelzett és jogos reklamáció esetén fogadja el. A termékeket lehetőség szerint azok eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Kávékapszulákat élelmiszer-higiéniai, élelmiszer-biztonsági szempontból nem áll módunkban visszavenni. Az áru szabályszerű visszaadása (visszaküldése) esetén a számlaösszeg a szállítási költségekkel együtt legkésőbb 30 napon belül a vevő számláján jóváírásra kerül. Az áru visszaküldésének költségét a vevőnek kell megelőlegeznie. Jogszerű visszaküldés esetén a költségeket a Nestlé utólag megtéríti. Ha nem teljesen elégedett a rendelésével, kérjük, hívja Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között.
Felhasználói fiók kezelése
Meg szeretném változtatni személyes adataimat
Kérjük, jelentkezz be jelenlegi felhasználó neveddel és jelszavaddal és kattints a ”Fiókom” menüpontra és ott a „Szerkesztés” gomb segítségével módosíthatod adataidat.
Hogy törölhetem a regisztrációmat?
Kérjük hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között és kollégáink segítenek neked fiókod törlésében.
Géppel kapcsolatos kérdések
Hol vásárolhatok NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépet?
A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépek a webshopban, mindegyik nagyobb hipermarket láncban és elektrotechnikai szaküzletben kaphatóak.
Hogyan működik a kávéfőző gép?
A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőző gép felmelegíti a vizet, amit magas nyomáson – maximum 15 bar– átprésel a kiváló a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulán, hogy végül a csészédbe kerüljön. A gépek használati útmutatóját itt érheted el.
A dobozból hiányzik a gép egyik alkatrésze.
Kérjük, hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet!
Mivel és milyen sűrűn kell vízkőteleníteni a gépem?
NESCAFÉ® Dolce Gusto® vízkőtelenítő készletet ajánljuk géped karbantartásához. A vízkőtelenítéssel kapcsolatos tudnivalókról a gép dobozában található leírásban olvashatsz.
Nem működik a gépem.
Kérjük, hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es ingyenesen hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet
Kapszulákkal kapcsolatos kérdések
Mennyi kávé szükséges egy csészéhez?
Az egykapszulás fekete kávék esetében egy kapszula egy csésze kávé elkészítésére elegendő kávét tartalmaz. A két kapszulás tejes italok esetében szükséged lesz egy tejkapszulára (fehér) és egy kávé/csoki/tea kapszulára. A kapszulás dobozok tetején található adagolási útmutató segítségedre lehet a kávéd/teád/csokid elkészítésében.
Hol vásárolhatom meg a kapszulákat?
A kapszulák megvásárolhatók közvetlenül a NESCAFÉ® Dolce Gusto® webshopon keresztül, vagy minden nagyobb hipermarket láncban, illetve elektrotechnikai szaküzletben.