Jelenleg a weboldal mobil változatát böngészed. A teljes élményért válaszd oldalunk asztali verzióját.

Jelenleg a weboldal mobil változatát böngészed. A teljes élményért válaszd oldalunk asztali verzióját.

Jelenleg a weboldal mobil változatát böngészed. A teljes élményért válaszd oldalunk asztali verzióját.

You have reached the website


Gyakran Ismételt Kérdések


Első lépések

Új felhasználó vagyok, hogyan tudok regisztrálni?

Kattintson ide, hogy végigvezessünk az egyszerű regisztrációs folyamaton. Ha további segítségre van szükséged, hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-80-442-881-es helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet.

Hogyan érvényesíthetem az információs füzetben kapott ajándék kedvezménykuponomat?

Minden regisztrált felhasználó az első webshopban feladott rendeléséből 20% kedvezményt kap, amennyiben megadja a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépe mellé kapott információs füzetben található egyedi kódját .A megadott kedvezménykódot a rendelési folyamat során, a rendelés feladása előtt kell érvényesíteni, miután a kiválasztott termékek a kosárba kerültek.

Nem kaptam meg a regisztrációm véglegesítéséhez szükséges emailt.

Kérjük, hogy nézd meg a levélszemét/spam/kéretlen levelek mappádban. Ha ott sem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot; hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet.

Nem tudok az emailben elküldött linkre kattintani.

Abban az esetben, ha a link nem működik, kérjük, másold a linket a böngésző címsorába.

Biztonságos a weboldal?

Igen, a NESCAFÉ® Dolce Gusto® weboldal teljesen biztonságos.

Vásárolhatok a webshopban, ha nincs kávéfőző gépem?

Igen, regisztrálhatsz és vásárolhatsz gép nélkül is.

Regisztrált felhasználó vagyok, de elfelejtettem a felhasználói nevem és/vagy a jelszavam.

Ne feledd, hogy a jelszavad és felhasználói neved érzékeny a nagy- és kisbetűk használatára. Ha elfelejtetted jelszavadat, kattints a lap tetején lévő „Fiókom” menüpontra, majd az „Elfelejtetted a jelszavad?” linkre, és add meg e-mail címed. E-mailben elküldjük új jelszavadat, amit belépés után javasoljuk, hogy változtass meg!

Problémám akadt a teljes honlap megtekintésével.

Ahhoz, hogy teljes egészében használhasd ezt a honlapot a "cookies"-okat engedélyeztetni kell a számítógépen. Menj az internet böngésződ "Eszközök" menüpontjába, és az "Internet beállítások" alatt engedélyeztesd igényeid szerint az ott lévő cookie-t. Amennyiben nem fogadod el a cookie-k használatát, úgy előfordulhat, hogy a honlap egyes részeit továbbra is csak korlátozott formában tudod elérni.

Rendelések feladása

Hogy adok fel egy megrendelést?

Jelentkezz be felhasználó neved és jelszavad segítségével. Válaszd ki a megvásárolni kívánt termékeket és add hozzá a kosárhoz. Ellenőrizd le, hogy a megfelelő fajtájú és számú terméket választottad ki.
Az oldal jobb oldalán láthatod megrendelésed értékét. Ha helyesnek találod kosarad tartalmát, kattints a "Tovább a megrendeléshez" gombra.

A „Vissza” gombra kattintva a folyamat előző részéhez tudsz visszatérni és változtatni kedved szerint, amíg a rendelésedet nem adtad le a „Megveszem” gombra kattintva.

Hogyan tudok fizetni a NESCAFÉ Dolce Gusto webshopon?

A megrendelt termék ellenértékét a vevő a webshopon bankkártyával, vagy utánvéttel jogosult kiegyenlíteni. Bankkártyás fizetés választása esetén a megrendeléskor a webshopon a NESCAFÉ Dolce Gusto által alkalmazott VPOS terminál igénybevételével történik a fizetés, utánvét választása esetén pedig a csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával.

Milyen bankkártyákat használhatok vásárlásomhoz?

Jelenleg Maestro, Visa és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni a webshopban.

A szállítási költség a teljes megrendelt mennyiségre érvényes vagy tételenként?

A feltüntetett szállítási költség összege a teljes megrendelt mennyiségre vonatkozik, rendelésenként 1200 Ft, de csak azokban az esetekben, amikor a megrendelés nem éri el az ingyenes házhozszállítást biztosító értékhatárt, azaz rendelésenként a 15.000,-Ft-ot.
 

Nem sikerült a weboldalon a bankkártyás fizetés.

Kérjük add fel újra megrendelésedet az alábbi szempontok figyelembevételével:

Bankkártya: Győződj meg róla, hogy Maestro, Visa vagy MasterCard bankkártyát használtál-e.
A kártyán feltüntetett név: Kérjük pontosan ugyanazt a nevet add meg, ami a kártyáján szerepel.
Bankkártya szám: A 16 jegyű szám a kártyája elején. Fontos, hogy helyközök nélkül add meg.
Lejárati dátum: Használd a legördülő listát a megfelelő hónap és év kiválasztásához.
Kártya ellenőrző kódja: Ez a kártya hátoldalán az aláírásnál látható 3jegyű szám.

Ha még mindig nem tudod feladni rendelésed,
hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között,
vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet

Nem találok a webshopban egy megrendelni kívánt terméket – ez azt jelenti, hogy nem kapható?

Ha egy bizonyos terméket nem találsz a webshopban, az azt jelentheti, hogy az már nincs forgalomban. Ha bármelyik termék átmenetileg készlethiányos, annak rendelését a webshop nem fogja engedélyezni, ott a „Kosár” ikon át van húzva

Tudok rendelni Magyarország határain kívülre is?

Nem, csak Magyarország határain belülre vállalunk szállításokat.

Ha már feladtam rendelésem

Nem vagyok benne biztos, hogy sikerült a megrendelésem.

Ha megkaptuk megrendelésedet, küldünk róla egy megerősítő e-mailt. Ha nem érkezett meg a megadott e-mail címedre a rendelést visszaigazoló levelünk, nézd meg a kéretlen üzenetek/levélszemét/spam mappában. Amennyiben ott sem találod, kérjük hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet.

Meg szeretném változtatni a szállítási címem.

Sajnos már feladott rendelések esetén nem tudjuk utólag módosítani a szállítási címet, azonban a rendelések feladásakor, a 2. pontban „Megrendelés” szakaszában ez szabadon változtatható a „Szerkesztés” gombra kattintva.

Mi a teendőm, ha szeretném törölni a rendelésemet?

Ha ezt a megrendelés napján 14:30-ig telefonon jelzed a Fogyasztói Szolgálatunknál a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, akkor kollégáim segítenek kérésed végrehajtásában.

Mikor kapom kézhez a rendelésem?

Amennyiben munkanapokon 15:00 előtt feladod a rendelésedet, úgy akár 24 órán belül eljuttatjuk hozzád.

Melyik szolgáltató szállítja ki a rendelésem?

A DHL Express Magyarország Kft.

Elállási jog

Vevő a kávéfőző-gépek, valamint NESCAFÉ Dolce Gusto kiegészítők esetén 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni az Értékesítési feltételek hatálya alatt kötött szerződéstől.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Nestlé Hungária Kft.:
Postai úton: a 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 7. címre
E-mailen: info@hu.nestle.com
Telefonon: 06-40-214-200
Ebből a célból felhasználhatja az Értékesítési és felhasználási feltételek 1. számú melléklete szerinti elállási nyilatkozat-mintát is.

Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

Az elállás joghatásai

Ha Vevő eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Vevő köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Vevő viseli.

Visszaküldés

A Nestlé az áruk visszaküldését az elállás esetét ide nem értve, elállás esetén a 6. pontban foglaltak az irányadóak - csak téves szállítás vagy az Értékesítési és Használati Feltételek 5.1. pontnak megfelelően jelzett és jogos reklamáció esetén fogadja el. A termékeket lehetőség szerint azok eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Kávékapszulákat élelmiszer-higiéniai, élelmiszer-biztonsági szempontból nem áll módunkban visszavenni. Az áru szabályszerű visszaadása (visszaküldése) esetén a számlaösszeg a szállítási költségekkel együtt legkésőbb 30 napon belül a vevő számláján jóváírásra kerül. Az áru visszaküldésének költségét a vevőnek kell megelőlegeznie. Jogszerű visszaküldés esetén a költségeket a Nestlé utólag megtéríti. Ha nem teljesen elégedett a rendelésével, kérjük, hívja Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között.

Felhasználói fiók kezelése

Meg szeretném változtatni személyes adataimat

Kérjük, jelentkezz be jelenlegi felhasználó neveddel és jelszavaddal és kattints a ”Fiókom” menüpontra és ott a „Szerkesztés” gomb segítségével módosíthatod adataidat.

Hogy törölhetem a regisztrációmat?

Kérjük hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között és kollégáink segítenek neked fiókod törlésében.

Géppel kapcsolatos kérdések

Hol vásárolhatok NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépet?

A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépek a webshopban, mindegyik nagyobb hipermarket láncban és elektrotechnikai szaküzletben kaphatóak.

Hogyan működik a kávéfőző gép?

A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőző gép felmelegíti a vizet, amit magas nyomáson – maximum 15 bar– átprésel a kiváló a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulán, hogy végül a csészédbe kerüljön. A gépek használati útmutatóját itt érheted el.

A dobozból hiányzik a gép egyik alkatrésze.

Kérjük, hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet

Mivel és milyen sűrűn kell vízkőteleníteni a gépem?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® vízkőtelenítő készletet és tisztító szettet ajánljuk géped karbantartásához. A vízkőtelenítéssel kapcsolatos tudnivalókról a gép dobozában található leírásban olvashatsz.

Nem működik a gépem.

Kérjük, hívd Fogyasztói Szolgálatunkat a 06-40-214-200-as helyi tarifával hívható telefonszámon, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 óra között, vagy a képernyő fenti menüsorában található „Vedd fel velünk a kapcsolatot” gombra kattintva írd meg kérdésedet

Kapszulákkal kapcsolatos kérdések

Mennyi kávé szükséges egy csészéhez?

Az egykapszulás fekete kávék esetében egy kapszula egy csésze kávé elkészítésére elegendő kávét tartalmaz. A két kapszulás tejes italok esetében szükséged lesz egy tejkapszulára (fehér) és egy kávé/csoki/tea kapszulára. A kapszulás dobozok tetején található adagolási útmutató segítségedre lehet a kávéd/teád/csokid elkészítésében.

Hol vásárolhatom meg a kapszulákat?

A kapszulák megvásárolhatók közvetlenül a NESCAFÉ® Dolce Gusto® webshopon keresztül, vagy minden nagyobb hipermarket láncban, illetve elektrotechnikai szaküzletben.